Grrrr..

Jefla skit vilket feskväll.

Jag har feber och är väldans irriterad. Börjar nog bli lite snorig med. Tydligen tillhör det biverkningar; luftvägsinfektioner som förkylning men också bihåleinfketioner, på Humira.

Mitt absoluta favorit program går på kanal 9 kl 20.00, vad händer?
Kanalen är borta.

Söker om kanalerna på boxen och vad får jag? Jo en jävla massa tyska & danska kanaler.
Jag fattar inte ett skit vad dom säger och är inte ett dugg intresserad heller.
Det värsta är att kanal 9 och massa andra kanler är borta.

Söker om en gång till och likadant. Om jag blir lack? Japps!!!

Försöker att fixa in mina kort från mobilen till datan, men likadant sen innan. Alla mappar är borta.
Avinstallerar programmet och installerar det igen, samma skit.
Jag blir fan knas!

Bredbandet gör lite som det själv vill.

Kunde väl haft en bättre kväll. Dagen har varit kanon bra annars =)

Har målat en sväng idag. Är nästan klar med den. Lite grejor som ska till bara, sen så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0