Lördag

Jag sover som en stock om nätterna nuförtiden och länge.
Inatt har jag sovit 11.5 h och det är icke normalt.
Antigen är det kroppen som vrålar till mig att ta det lugnt, eller så är det en utav alla biverkningar som jag får av behandlingen. Har ingen aning förutom att jag vet att jag är näst intill medvetslös.
Jag sover inte bara som en stock utan jag är svintrött ALLTID =/
Får väl säga att just nu är det tur att jag är sjukskriven annars hade jag nog varit som en zombie på jobb eller vad jag nu skulle gjort.

Igår var jag på middag hos Anna & Arne och vilken god middag. Den var verkligen supergod.
Fläskfilé, som för övrigt är min favorit, en god gräddsås till det, potatis, sallad och grönsaker *mumma*
Till efterrätt bjöd dom på persika och glass.
När klockan var runt 21.45 tackade jag för mig för då varjag så trött.
Det var dock en riktigt trevlig kväll och gulligt att dom bjöd mig!

Skulle passat Vanessa idag, men eftersom jag mår som jag gör så tog Allans mamma det istället.
Jag hade väl sovit genom dagen annars..haha..

Idag har jag absolut INGA planer alls. Ska inte göra en smack.
Nada!

Imorgon är det öppet hus på träningsakedemin. Fick ett sms igår att jag inte vunnit högsta vinster men om jag löste ett träningskort på ett år, 2011, så fick jag träna gratis HELA resten av året.
Wow så givmilt...Det är liksom 2 månader kvar...
Tränar gör jag i Munka =)

Nähepp nu orkar jag icke skriva mer.

Adiós!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0