Lördag

När jag & Zack var ute och gick så träffade vi Konni & Ronja.
Zack brukar bli tokigt när han träffar Ronja, men så var inte fallet idag.
Jag tror att han tror att han är en cooling och umgås inte med småtöser..haha..
Försökte fånga dom stilla i ett kort, men det var väldigt svårt.



Malou kom hit medans brossan och killarna tränade karate.
Hon var ute och lekte med Zack.
Han trilskades med att lägga sig i trädgårdslandet HELA tiden.









Malou upptäckte att jag hade smultron som var mogna. Givetvis så fick hon dom och dom var smaskens enlig henne =)
Såg att jag hade massa omogna med och en hel del blommor.



Det var alles  för nu!

Ha en trevlig lördag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0