Måndag

Vilket underbart väder det är idag =)
Stålande sol och den värmer gott med.

Mamma, pappa & Zack har varit här en runda.
Mamma ringde och frågade om jag skulle följa med hem till dom först för att sen åka till badhuset.
Sa att jag skulle bestämma mig sen för annars hade dom nog inte kommit hit om jag sagt nej direkt..hihi..

Pappa putsade mina fönster på utsidan och mamma stod och kommenterade alla fläckar han missa.
Jag sa att hon ska stå och klaga på vad han gör kunde hon gjort det själv =)

Pappa rengjorde även filtret till fläkten och mamma rengjorde fläkten.
Ibland har man det bra. Eller jag har det faktiskt väldigt bra för det mesta. Ska icke klaga.

Kunde fått behålla Zack här men han fick följa med hem igen. Vet inte om jag ska ner till Malmö i morgon. Det är Världs Atrit dagen så det är föreläsning i nere i Malmö som hade varit intressant att lyssna på.
Får se hur det blir i morgon.

Beställde ett par kängor på Ellos, men dom stämde inte överrent med bilden på nätet.
Sulan såg ut att vara väldigt grov, men i självaverket så var den hur tunn som helst. Det slänger jag inte pengar på.
Var och postade dom och shoppade lite på Allköp.

Idag blir det kotlett och pommes till mig. Köttet ligger i marianad i kylen =)

Lina, Liam & Lova var här en sväng. Dom henkade med bort till bibblan där jag beställde en massa böcker och sen läste tidingen och en massa målarböcker.

Nehepp, nu ska jag slappedoppa lite.
Ha d!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0