FOTOBOMB

Äntligen kunde jag föra över korten från min mobil.
Dock så försvann alla korten på Filippa var 4 dagar =/

Här kommer massa kort:

Filippa 6 dagar:




Filippa håller mitt finger








Hon ser lite bekymrad ut


Börjar tidig med putläppar på foto =)

Min finaste sessa, Vanessa:




Trots vi ätit middag precis så tyckte Vanessa det var smaskigt med kalla pommes =)



Fixade Sessans frilla snabbt och lätt och hon diggade, som vanligt med allt jag gör ;-)



Filippa 1 vecka:



Är på Center Syd



Joy & Vega den 6 oktober:



Vega




Joy



Lekte "titt ut" under tiden som jag fixat mat till tjejerna




Goa, goa Vega in action i lekhagen


Joy reser sig upp och tycker det är lattjo =)



Jag bara ler när jag tittar på dom. Dom är såååå söta!


Dom roade sig själv och jag bara mös


Sötaste systrarna



Anna, Nova & Ella, den 14 oktober:



Fina Nova


Ella ville inte riktigt stå lika still som storasyster


Söta, söta Nova


Dom är sååå fina alla tre ♥


Ella är en riktig busunge, men jag fick henne till att sitta still =)


Dora var mycket mer intressant än jag


Min fina, fina Anna

Selma & Bamse:



Bamse





Selma "Fisaloppan" som hennes matte kallar henne =)



Det vara alla kort som jag icke kunna lägga in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0