Söndag

Igår blev det utgång trots en himla massa velande.

Åkte med Sara in till Ann-Sofie & Micke där det blev förfest.

Kvällen började bra, men sen blev det en massa drama när vi kom ner till 57:an.
Man blir verkligen stum hur en del vuxna människor beter sig och hur dom tänker i saker och ting =/
Men, men, det är är inte mina business och som tur är är det inga utav mina vänner som håller på som snorisar.

Träffade en hel del folk som jag inte träffat på länge vilket var väldigt kul!
Jag är dock ingen större fantast utav just 57:an och har inte varit på flera år.
Nu var det dock sista gången för där är absolut inte kul. Varmt som bara den och hur fräsch känner man sig då?
Då åker jag fan hellre till Ekebo...hahaha...Fast helst stannar jag faktiskt hemma!!!
Jag ska dock erkänna att jag hade kul med Annefisan, Micke och Stefan.

Lite tråkigt att inte kunna gå ut och skoj i ca 4h utan att min förbenade värk ska "blomma" ut.
Idag blir en lugn dag.

Ska gå en sväng med Lina, sen ska jag bara slappa!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0