Mini shopping

Tess var utråkad, precis som jag men jag har bestämt mig för att ta det lugnt och shoppa imorgon istället.
Dock så frågade förken om vi skulle till Lågprisladan i Boalt. det kunde jag inte tacka nej till. Blev premiär för min del.

Blev lite smått och gott. Karlssons Klister är ju bra att ha, klädnypor  får man aldrig för mycket av och en balja så jag kan ha fotbad.



Nya spisplattor blev det med. Dom andra såg så skitiga ut trots att dom icke var det. Prickigt blev det.



Vi bestämde sedan för att köra till Nordanå och kolla där, men först in på Outlet i Ö. Karup. Vad hittade Anneli där? Jo en softshell jacka och till dagens ära 200 kr billigare än vanligt. Det tar jag och så blev den. Nu har fröken en sommarjacka med =)



Nu har jag bestämt shoppat klart. Säng imorgon och ev en ny brödrost & kaffekokare, men sen är det minsann bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0