Shopping delux

Har varit på Ikea & Väla med Cattie, Vanessa och Filippa.
Tog verkligen en riktigt race med shopping. Känns helt underbart att kunna gå in i en affär, hitta tex en assnygg tröja, prova den och bara: "den ska jag ha" utan att känna om jag verkligen har råd.

Vi började på Ikea. Strosade runt och sen provad jag ut en säng som jag & pappa ska åka och köpa nu i helgen.
Handlade duntäcke, lite handdukar, duschdraperi och mattor till badrummet.




Köpte små handdukar i grönt & turkost, men dom är icke med på denna bild.

Vidare in på Väla. Skulle itne handla något mer men det gjorde jag. Det blev tre tröjor, en klänning, en tröja till Cattie i försenad födelsedagspresent (+ 10 år tillbaka)




Fick köpa nytt tikskydd till Bliss för det andra var förstort så det gjorde ingen nytta. Dom är INTE billiga kan jag säga.

Härom dagen så shoppade jag nya gympadojs, Adi Vigo W.



Nu ska denna hoppa ner, nyduschad, i en renbäddad säng och nytt duntäcke. UNDERBART =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0