Bliss 4 månader

Idag är Bliss 4 månader.

Hon har växtså det knakar =)
Väger över runt 4 kg (hon kunde inte sitta still) och tappat en massa tänder =)

Hon älskar att vara på uteplatsen och busa eller bara sitta och titta. Hon brukar skälla på eleverna inne på Folkhögskolan. Hon är tuff som en bandyboll min tjej ♥
Är vi ute och går så vill hon gärna gå in till barnen på dagis. Hon älskar barn.
Träffar vi någon på vägen ska hon hälsa på dom.

Bliss är en väldigt energisk och glad hund. Hon kan sitt, sitta fint, ligg, leta upp godis som jag gömmer och hämta saker som jag kastar iväg.

Hon är verkligen mitt allt! Är så lycklig som fick chansen att få en egen hund. Tack Lizze!

Kommentarer
Postat av: gerd nööjd

GRATTS BLISS FRÅN MORMOR O MORFAR PÅ 4 MÅNADERS DAGEN

2011-03-16 @ 18:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0