Saknar

Saknar Bliss. Det är så tomt utan henne här.
Vet att hon har det toppen och är tokbusig hos mamma, pappa och Zack.

Träffar iaf henne en sväng igår när vi var på valpkursen. Tycker det är skitskoj. Hon börjar blir rätt så duktig nu.
Önskar att jag har en medhjälpare så jag kunnat träna med henne här hemma.

Mamma berättade igår att efter hon kommit från kursen hade hon & Zack varit ute och hon äslkar ju att gräva och hade varit helt svart när hon kom in..HAHAHA.. Känner igen det där.

Kursledaren frågade oss hur ofta vi badade våra hundar. Nån svarade 3 gånger om året om det inte riktigt nödvändigt.
OJ, säger jag...haha..Har ju badat Bliss ett par gånger. Dock så schamponerade jag henne med gul såpa den sista gången, vilket ska vara väldigt bra för dom. Även katter!

Nix pix nu måste jag bädda ner mig. Kvällspillerna börja få verkan.


På väg till Malmö


Zack, Bliss & Simme (Simpson)


Blissan


Simme


Zack


Trötta vovvar



Bliss blev 6 månader den 15 maj =)



Nu säger jag god natt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0