Vileda

Nu har det kommit en ny golvmopp från Vileda som jag ansökt om att bli testpilot för.
Hur bra hade inte det varit och få komma med.

Du häller i rengöringsvätska inuti moppskaftet är 1-2 Spray alltid redo att användas – även utan hink & urvridare.
TOKBRA!!





Här kan du läsa mer om 1-2 Sprya och den moppen.

Idag när jag ska moppa golvet så blöter jag duken under kranen i varmt vatten och torkar ett golv, sen tillbaka och gör samma sak igen tills alla golv är torkade. Projekt är det därför tyar jag inte torka golvet lika ofta som jag städar.

MEN hade jag haft denna så hade det varit ett sant nöje att torka golven och ännu bättre när jag bara kan ta fram moppen: spraya och torka, när Bliss varit ute i trädgården och dra med sig in jord och annat som finns på tomten.

Hoppas innerligen att jag kommer med som testpiolt på denna!!!

Sök du med =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0