Måndag

Vaknade med ett ryck av att Bliss skällde. Första tanken var: Vem knackar på dörren trots här är nerrullat?
Ogillar verkligen när någon stör mig då jag måste ligga kvar i sängen minst 1h då kroppen inte vaknar direkt pga det reumatiska och jag har mina rutiner som jag gärna vill göra innan nån kommer. 
Klart att nån har kommit innan rutinerna är färdig och inte är jag en hagga för det, men helst vill jag ju ha allt klart. 

I vilket fall som helst så var det ingen som kom utan någon som hamrade nånstans..haha..

Åkte in till Af för dom skulle skriva under min blankett som ska till Fk.
När jag kommer dit så är där en man som ska göra samma som mig, men då säger handläggaren: Vi behöver ej skriva under längre utan ni lägger det hos Fk direkt och from med nästa gång ska Ni fylla i en annan blankett.

Tycker att det är lite dålig stil för jag har inte fått infon, varken av min handläggare personligt eller i brev.
Det var bara att ta en promenad i långsamt tempo då kroppen idag bråkar och gör rejält ont. 
Jag dör ju knappast av att promenera även om det gör ont. Bara bra att hålla igång kroppen i den mån man kan!

Väl framme så frågade jag handläggaren varför jag inte fått infon och han menade på att dom skickat ut det till ALLA som har akivitetsstöd, men tydligen kom det inte till alla.
Det löste sig dock och jag fick blanketter med mig hem =)

Gick hem till Cattie en sväng. Det var bara Filippa och Vanessa som var hemma och Filippa ville inte ens komma till mig. En riktigt mamma och pappa gris =)
Vanessa skulle iväg och rida så vi träffades inte så länge.
När hon åkt kom Wille hem. Var med honom när han gjorde läxan. Jisses så duktig han är på både läsa, räkna och sjunga på engelska =)
Dom började med engelskan för 3 v sen och han sjöng på som bara den. Jag blev helt chockad så duktg han är!

Ska träffa pappa imorgon bitti när han lämnat Zack hos veterinären för kastering. Äntligen ska han slippa må dåligt när alla tikar i kvarteret löper och han & Bliss kan träffas utan att Zack ska gå bananas på henne.
Synd att det inte blir några valpar efter honom, men planerna var ju inte det när dom skaffade honom ändå.

Tror det är dags för ett besök hos min läkare imorgon med. Börjar bli lite "jubbigt" nu med smärtan i ryggen när jag andas, hostar osv.

Nu håller jag kväll!

Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0