Måndag

Idag kom Monica hit och fikade och strax efter mina föräldrar och lille Zack.
pappa skulle in till stan så mamma och Zack stannade här.
Mycket trevligt!

Satte fröer för ett tag sen, paprika och nu så har alla kommit upp. 
Tycker det är skitskoj när man ser vad som händer och sker =)
Får se om där kommer paprikor och om dom smakar hemma odlat!



Blev lite konfunderad innan idag när jag hämtade posten då jag fått en avi av ett paket som skulle hämtas. Ingen aning alls vad det skulle vara.
Hämtade det iaf och kom då på att det var chibbarna (chipsen) som jag blivit utvald av Smartson att smaka.



Få se om jag gillar dom.
Har bestämt mig för att inte äta massa godis och mojs, men när granntösen och hennes kompis sa att om ej skulle äta godis på 1 år, men chips fick dom äta, så tänkte jag så kan man ju också göra.
Dom inte i några mängder!

Chippen & Brownie har båda fått nya hem.


Chippen kom till min mammas arbetskamrat och Brownie kom uppfödarens arbetskamrat så alla är nöjda och glada.

Bliss bror behöver dock ett nytt hem. Shih tzu - Lhasa apso, 17 månader.
Har dock inget kort men han är typ lika ljus som Chippen och Brownie på korten ovan.

Nejhepp nu ska jag slänga mig i bingen! Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0