Onsdag

Var ett bra tag sen jag skrev något. Har verkligen inte haft lust, men nu får vi se om jag tar tag i det igen. Om jag har något att skriva om.

Började arbetsträna så smått igen i början av januari, men min vanliga otur så var det typ jobba en vecka, sjuk en vecka, jobba vå veckor och sen sjuk en. Denna förbannade värken pajar verkligen för mig, men än har jag inte gett upp hoppet trots att jag varit sjukskriven sen 1 månad tillbaka.
Kanske skola inte är det bästa stället för mig att jobba på med ett immunförsvar som är i botten pga cellgifter och sprutor.
Sa dock att jag var villig att prova för att se hur det gick och enligt mig själv gick det ju bra så länge det varade.
Nu blir det möte med Af och antaligen Fk med sen får vi ju se om vi ska hitta en ny plats eller om jag blir helt sjukskriven igen.
Helst vill jag ju så klart jobba. Inget snack om den saken!
Skam den som ger sig. Denna skiten ska ICKE vinna över mig, inte. En dag kommer jag tillbaka med buller och bång =)

Bliss mår bra och växer och blir äldre. Hon ger mig massa glädje och många skratt. Hon är en liten galning, men ack vad jag älskar henne. Hon är verkligen mitt allt.





Tur att hon inte är större för då hade hon inte fått plats på fönsterkarmen.




Har satt fröer från paprika. inte för jag äter det men kul när man lyckas!

Längtar tills det blir lite stadigare och varmare väder så jag kan börja fixa med baksidan.
Först ska jag sätta nytt staket. Eller jag och jag det blir pappa som får hjälpa mig.
Efter det hade jag tänkt på att göra en rabatt där jag kan plantera lite blommor och få lite fint.
Tänkte köpa nåt litet träd också med jag får se hur jag gör.
Mina planer är ju att stanna här ett bra tag till så varför inte göra det lite fint så man trivs som fisken i vattnet.

Nopps, nu ska jag gå bort till posten och hämta paket sen blir det att kocka lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0