Årets RIS går till....

Dagens RIS går till..nej förresten MÅNADENS/ÅRETS RIS går DEFINITIVT till Biblioteket i Ängelholm!!! 
Dom skickar ut en räkning på 315 kr för en bok inte kommit in och dom ej hittar den. 
En speciell (inte speciell på ett bra sett) ringer hit här och är väldigt trevlig till en början men sen anklagar hon mig för att INTE ha lämnat boken.
Min vän säger att hon lämnat den och betalat en dröjsmojsigojs. Fö
rklarar vilken dam hon lämnat boken till osv.
Jag tror ju itne att hon går in och betalar en räkning utan att lämna boken.
Iaf jag var där igår och pratade med TVÅ stycken och den en säger>: Åh den boken har vi letat efter i över 1 månad. Jag ska kolla om den är där en gång till. 
Hon kommer tillbaka: nej den är inte där.

Möter vännen för att prata om just detta. Vi bestämmer oss för att gå ner och kolla om den finns där. Räkningen skulle var inne tills i morgon.
Vi går ner och vad ser vi??? JO DEN ENDA BOKEN STÅR PÅ SIN PLATS!!!!!
FUCKING IDIOTER!
Förklarar att vi inte pratat på 1 månad pga detta. Ger bibliotikaren boken och jag virrar på huvudet och går.
Asförbannad!
Går med vänner genom stan men går fan tillbaka igen. Damen frågar om jag kan visa var boken stod och visar.
hon säger att dom tagit ut varje bok, en efter en. Jo men tjoflax!

Jag förväntar mig en fet jävla ursäkt av den jävla kärringen som beskyllde oss för att INTE lämnat boken.
Om hon itne gör det ska ska jag minsann gå dit och berätta för henne vad jag tycker om folk som beskyller en för saker som inte är sanna!

En väldigt arg Anneli ( fast inte nu länge, bara lite nu när jag skrev)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0