3 månader

Idag blir Bliss valpar 3 månader =)

Här är dom nykläckta <3 <3 <3

Skuggan

Melvin, som idag heter Clark Kent och bor i Stockholm. Har tyvärr ingen kontakt =(
Bild från uppfödaren.

Sixten, vet inte vad han heter idag. Ingen kontakt =(
Bild uppfödaren

Casper, längst fram (liggandes Melvin, Sixten). Vet ej vad han heter idag. Ingen kontakt =(
Bild uppfödaren

 
Lucas som nu heter Knubbe =)

Att vara med om när dessa killar kom till världen är ett av dom häftigaste upplevelser jag någonsn varit med om.
Få se hur dom utvecklas, se vad dom får för personligheter.
Detta är något som jag lätt skulle kunna göra igen. Många tycker att det är skitjobbigt att ha valpar, visst, men enligt mig så överträffar det roliga långa vägar.
Att se hur glada dom blir när man kommer in i valphagen. Se när dom förstår att man verkligen kallar på dom.

Den här tiden är en av dom bästa jag haft i mitt liv =)

Grattis killar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0