2 mars

Uppe i tid.Morgonpromenad med hundarna sen åkte jag iväg till mina vänner.

Blev lite pyssel idag med. Vi la till lite i samlingen. En larv, en fjäril, en mask och en blomma. Kan tala om att det är jag som pysslar mest, eller allt har jag gjort..haha..

Hundarna busar för rullt här. Bliss älskar och reta Zack. han skäller och säger till och hon fortsätter tills han blir skogstokig..haha..


Lättlurade hundar ;-)


Bliss är sugen

Liknar ett gäng bajs..

Håller på att göra kycklinglever till dom och det är nog en av dom äckligaste saker jag tillagat.
Minns när jag var liten, mamma trodde hon kunde lura mig att varje gång hon gjorde lever så sa hon att det var kalopps. Kan tala om att det funkade inte.
Idag skulle jag aldrig i mitt liv äta lever. Inte ens om jag fick betalt.

Hällde i lite grädde men det spottade, fräste och hade sig så jag fick lever i halv köket. Päckligt!

Bliss & Zack sitter i köket nu och väntar på att bli serverade. Jag får väl gå ut och ge dom lite lever så dom blir glada.

Ikväll ska jag precis bara sitta i min soffa och päsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0