Sjätte mars

Tro det eller ej men jag vaknade innan klockan ringde i morse, 05:45. Det var ett tag sen man gick upp så tidigt. Har dock funkat bra hela dagen. Trodde jag skulle säcka ihop av trötthet vid lunch men icke =)

Har varit hos Jenny hela dagen. Hur trevligt som helst. Zack & Bliss har också varit med.
Dom har busat och sovit om vartannat.



Hur söta är inte dom då? Toksöta *bästisar*





 Spanade på dom genom fönstret. Zack skötte sig jättebra, men Bliss rymde 2 gånger =(

Här är hon snäll, men sen drog hon. Tur att där inte kör en massa bilar mitt på dagen. 
Första gången kom hon rätt snabbt. En dam sa att hon sprang på gatan utomför.
Andra gången tog det lång tid. Där blev jag rädd faktiskt. Tyckte det var några killar som skrek och hade sig så jag trodde hon var där.

Har ingen aning om vart hon var men när hon kom så visste hon att hon gjort fel så hon kröp mot mig och i underläge.
Hon är en riktig rackarhund. Har hon fått henne för mina synders skull, men ack så mycket glädje, skratt och galenskaper hon ger mig.



Gick tur mot havet. Här är småbåtshamnen och Klitterstrand längre bort.
Det var jättefint väder när jag gick ut, men efter 5 minuter så gick solen i moln.



Bliss & Zack älskade att springa lösa vid hundbadet. Var lite nervös att dom skulle springa ut i vattnet men dom skötte sig bra =)

Nu ska jag precis bara slappa sen blir det healing om en liten stund. NICE!

Kommentarer
Postat av: Kameratrollet - Fotokurs och fototips

Kan inte tro att det inte ligger nåt snötäcke kvar när man kommer tillbaks till Sverige. Ser nästan ut som vår.

2013-03-09 @ 01:08:41
URL: http://kameratrollet.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0