Picknick

I kvall har det varit picknick i skogsglantan. Det bjods pa mat, sang och dans. Riktigt trevligt har det varit.
Akte tillbaka vid halv nio- nio och gick till ett café med Ros-Marie och tog en cappuccino och pratade jattelange.
Har precis kommit tillbaka, sa jag tankte uppdatera lite fran kvallen.

Annars sa har jag varit valdigt trott idag. Sov 2h mellan vattengympan och varmebehandlingen, sen fick jag lagga mig mellan den behandligen och vattenmassagen.
Piggnade dock till lite efter lunchen, men har kannt mig lite smaskum hela dagen.

Nar jag var pa vag till poolen sa horde jag det mullrade ute, men tankte att jag nog hort fel. Fortsatte till poolen, la mig under parasollet och laste min bok. Det mullrade lite smatt, men ingen verkade bry sig sa jag satt kvar och pratade med Mats. Efter en stund sa borjade det askar och blixtra ordentligt. Da blev det fart pa mig kan jag tala om. Har respekt for sant har vader. Antar att det var darfor jag matt lite skumt. Vaderomslaget.
Jag, Mats & Ros-Marie kilade tillbaka till hotellet. Precis nar vi ska ga sa borjar det regna, men det blev inte sa mycket av det.

Lag mig pa rummet och kollade ut pa blixtrarna och lyssnade pa mullret. Var lite tuffare nar jag var inomhus =)
Sen borjade min huvudvark att tillta sa det blev att jag fick ta en migrantablett. IGEN!!!

Var lite osaker pa om jag verkligen skulle folja med pa picknicken, men duschade och fixade till mig. Traffade Nergin dar nere som menade pa att madde jag samre sa var det bara att aka hem igen. Sa jag henkade pa!
Tur att jag foljde med trots allt for det var mycket trevligt som sagt och jag blev battre =)

Varfor kan inte alla ha likadan tangentbord? Dt ar ratt jobbigt att skriva pa och jag orkar itne hamta min eget och starta upp for det tar 7 ar..haha...

Nu ar jag klar for denna gangen. Foto kommer sen fran kvallen.

Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0