Reaktion

En del har fatt reaktioner av behandlingarna, vattnet vi tranar i och det omvaxlande vadret. Det har varit forkylningar och halsont.
Sjalv har jag tankt att det kommer jag nog inte fa, men ack sa fel jag hade.

Var ju valdigt trott igar, men idag sa madde jag inte sa bra. Hander och armar skakade. Det kandes som jag skakade inombords. Gick och vilade efter frukosten ist for att vara med pa vattengympan. Kande mig lite battre nar jag lag stilla. Gick till min sjukgymnast och jag forklarade varfor jag inte kom. Hon sag hur jag skakade och bad mig att ga upp till systern och kolla blodtrycket. Sagt och gjort. Det var okej. Ingen feber trots att jag kanner mig som om jag nastan kokar.

Fick en tid till lakaren 45 min senare och kom dit. Tog blodtrycket igen och da hade det gatt upp. Da blev jag lite radd faktiskt. In till lakaren, dar jag ej fattade nagot. Systern oversatte ej och da blev jag nervos. Kan saga att det kom manga tankar under den tiden.
Tog ett blogprov, som var normalt.
Sen berattar systern for mig att det ar en reaktion fran samma som ovan: alla behandlingarna, vattnet och det omvaxlande vadret.
Dock skulle jag komma tillbaka pa mandag pa ett besok hos deras boss. Da fragade jag om jag behover vara radd infor besoket, men hon lugnade mig och sa nej.

Blev ordinerad vila och ingen vistelse i solen.

Har inhandlat massor med vatten sa snart ska jag upp pa mitt rum och bara ta det lugnt. Kolla film och lasa bok.
Kanns dock fortfarande valdigt obehagligt da det snurrar till ordentligt i skallen i omgangar. Precis samma sak som hande i Spanien. Dar blev jag dock inlagd i 2 dagar, med massa olika undersokningar. Minns inte var det var da, men det kanns likadant fast nu har jag skakningar med.

Jaja, det gar over tills jag gifter mig. Far ju hoppas att jag hittar mig en redig karl sa jag slipper detta da..haha..

Ha en underbar dag.
Manga kramar Anneli
Och jag antar att alla har halsar till sina nara och kara dar hemma med som kolla in mig blogg =)

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0