Dan före dan före doppardan

Idag har jag faktiskt inte gjort många knop.

Har tvättat 2 maskiner. Skulle torka av golven här, men jag har absolut ingen ork alls.
Igår gick det icke. Tror jag har lärt mig att ej göra för mycket eftersom kroppen orkar inte.

Var på apoteket innan idag. Det är väl så långt som jag gått idag.
Skulle hämta min dator men Dr. Johansson har ej hört av sig.

Hyresvärden ville dra ut sladden från det elektriska elementet men där då bad jag snällt att ej skulle göra det. Man vet inte vad som händer. Tänker definitivt inte sitta och frysa i jul!

Elementen är verkligen tokvarma men kommer trots bara upp i 20 grader.
Nu har jag 23 grader för jag har hela stugan fullt med tända ljus.

Började snöa som rackarns innan i eftermiddags och det snöar än. Det har kommit massa ny snö!
Mysigt! Det är dock plusgrader. Hoppas det blir så ruskigt kallt igen. Massa snö och iskallt!

Imorgon bitti bär det av till Ullared. 06.30 för att vara exakt. Kan vara rätt skönt att åka så tidigt så är man hemma i bra tid med.
Ska köpa ett par nya joggingbrax och en present till Theo.

När julaftonen är slut hos min bror så ska Zack följa med mig hem och stanna här till den 27:e då vi ska åka hem till Spången och fira julafton med Sis & Theo.

Antar att Theo blir lite besviken att Zack inte är där när han kommer dit, men sen får han ju träffa honom varje dag tills dom reser hem igen.
Själv så åker jag tillbaka nyårsdagen. Brorsbarnen kommer dit, eller två utav dom och då finnes där ingen plats till mig, men men!

Nä hepp, nu får detta va!

Ha det! Kram

Kommentarer
Postat av: amanda

åh, dopp i grytan är sååååå gott

2009-12-22 @ 19:49:21
URL: http://dimalimsliv.blogg.se/
Postat av: Marcelo

mysig blogg:P

2009-12-22 @ 19:54:00
URL: http://teenagerz.blogg.se/
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

Låter som en mysig julafton trots allt:)

2009-12-22 @ 20:17:23
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/
Postat av: TripleSex - Sex som det ska vara!

Vad hoppas du på i julklapp då? :)

2009-12-22 @ 20:19:19
URL: http://triplesex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0