Award

Idag fick jag en Award CoolBettan där man ska berätta 10 saker om sig själv!


          
1: När jag var liten så ville jag bli keramiker.

2: Jag och min bästa kompis Petra skulle gifta oss

3: Jag fick min systers kompis twistpåse om jag gjorde hål i öronen. Blev bara målad på snibbarna sen ville jag ej mer.

4: Kallades Ekorren av min systers kompis pappa

5: Höll på att drukna i den stora bassängen när jag va liten. Christian räddade mig. Mamma & Sis satt i bastun och jag fick ej hoppa i där, men gjorde det ändå. Som det kan gå!

6: Fick ett pris första gången jag tränade fotboll, en jättefint tallrik. Var nog 7 år.

7: Vann skolmästerskapet i 100 m och hade rekordet i ca 10 år =)

8: Min första bil var en Opel Kadett och den hade en bingotuta!

9: Blev kär i den första killen på kyrkansbarntimme.

10: Jag blev träffad av en tennisboll i magen när vi spelade brännboll. Tusan så ont det gjorde. Tror tom jag tappade andan.


Nu sänder jag denna vidare till:


Erika:

Malin:

Sofi:

Sabina:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0