En tidig julafton <3

Monica & Evelina kom hit och hämtade mig vid 15- tiden.
Innan vi körde så lämnade Monica över julklappar till mig =)

Väl inne i Ängelholm köpte vi biljetter sen gick och köpte godis och dricka till filmen.
Fick våra glasögon vilket vi tyckte var super kul när vi tog på dom.

Vi kollade på Upp i 3D. Det var skithäftigt! Som vi skrattade.



När där kom saker flygandes så kändes det som om dom flög emot en.
Filmen var rätt seg i början. Både jag & Moncia tänkte: Vad är detta för film???
Men sen blev den kul.
Rutan i huset gick sönder och det lät som glaset klirrade bakom oss, så båda två kollade bak. Hahaha, som vi skrattade åt varandra.

Efter filmen så åt vi Mc Donalds.

Jag blev bjuden på allt utom godiset och drycken.

Körde hem till mig och Monica drack kaffe och Evelina käkade paj från Mc Donkan.
Skulle precis öppna julklapparna när Monicas syster ringde. Körde och hämtade dom och skjutsade dom till Ängelholm.
När vi lämnat dom så körde vi till Kulltorp och kollade in huset med massa massa ljus. Jättefint var det!

Nu sitter jag här hemma. Har redan öppnat mina julklappar. Kunde ju inte hålla mig. 



Monica är för himla söt alltså =)
Raggsockorna har jag redan på mig. Chokladet får förbli oöppnat.
Ringde och tackade henne så jättemycket för allt. Hon sa att jag skulle bjuda henne på mat från boken och det ska jag göra.

Har haft en riktigt kanondag. Den har verkligen varit på topp!

Nu börjar snart Robinson. resten av kvällen blir avslappnad.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0