Herre min skapare..haha

Fick ju låna Ingelas dator för min samlade på virus.
Hon kopplade ihop den igår och idag kom jag icke på hur jag fick i gång högtalarna.
Fick för mig att hon kopplat fel. Det hade hon i och för sig gjort. Det tog en liten funderare sen kom jag på det.

När jag fått i gång dom, rattat in en radio kanal så snurrar jag på knappen på en stor grej som står på datorn. Herre min skapare, det är ju en bas.

Oj oj oj vad jag skruvade upp och vickade på rumpan i stolen.
Blev dock trött på oljudet efter ett tag och bytade till lugna favoriter, men det blev för tråkigt. Bara massa sorl i öronen.
Stängde av allt och nu ska jag ta en promenad innan Idol finalen börjar!

Hörs sen när allt är slut!

Jag hejjar på både Calle & Erik! Grymma killar båda två!

Tjingtjong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0