Klart!

Så nu är jag klar.
Blev cykling i 20 min och samtidigt tränade jag mina armar med gummiband. Dock inte i 20 min men ca 5 min.

Sen blev det en Anna Anka övning. Man sparkar bak ett ben i taget, så klart. Lite svårt att sparka bak båda samtidigt!
Man tränar rumpan.

Igår på Förkväll visade Nick en övning där man ligger på rygg och har benen upp. När man har benen i mitten så lyfter man upp rumpan för att sen vrida åt höger, tillbaka till mitten och sen vänster. När man lägger benen åt sidan så ska benen ner mot golvet.
Här tränar man rumpan och sidorna.

Till sist gjorde jag situps.

Jag får ta det lilla lugna så inte firbron triggas igång för då gör det jäkligt ont!

I eftermiddag kommer min svägerska hit och hämtar mig. Vi ska köpa upp till IP där barnen ska ha avslutning.
Där blir det uppträde från dom olika klasserna.
Kommer bli kul att se! Snällt hon frågade!

Hon frågade också om jag ville äta med dom. Ja, det kan jag väl. Vad ska ni äta? sa jag.
Familjepizza! svarade hon.
Där fick jag tacka så mycket men nej tack.
Om jag nu försöker gå ner i vikt så ska jag ju inte svullsta i pizza.

Så jag sticker hem och äter under tiden dom äter. För att se gå bort till dom och övernatta.
Min bror är inte hemma och Annika ska jobba i morgon så jag ska "passa" barnen.
Har gjort en deal med Victor. Tror jag har skrivit det innan.
Jag sover på hans rum och han sover hos mamma. Annika vill inte ha mig i samma rum ändå för jag snarkar, så jag får sova i källaren..haha.

När Oscar, den äldsta, var några månader så var jag hemma hos dom.
Medans Oscar han vilade middag så skulle jag & Annika att vi också  göra det.
Men när jag vaknade var jag själv i sängen.
Hon hade fått gå ner på första våningen och lägga sig i soffan för hon kunde ej sova sidan om mig pga att jag snarkar tydligen mycket.
Nu var det bara Annika och henne känner jag ju så pass bra så det gör inget.

Samma händer för många år sen när jag skulle sova hos Nelly. Jag var skittrött och la mig medans Nelly läste.
Efter ett tag hör jag Nelly: Anneli, du snarkar.
-Mmm, mumlar jag och somnar om.
Sen väcker hon mig igen och säger samma sak. Jag mumlar igen.
Tredje gången hon väckte mig blev jag arg och sa till henne på skarpen.
Stackarn tyckte det var jobbigt ju, så blev jag arg. Nelly, om du läser detta så förlåt för allt =)

Många gånger har jag tänkt att när jag väl träffar mig en karl och vi ska sova tillsammans för första gången, ska jag då ligga och dra stockar så stackarn inte kan sova.
Här hos mig finns liksom inget annat rum att gå till. Jo om han vill ligga på toagolvet..haha.

Har ju haft några förhållande innan och dom har inte sagt något. Kanske dom inte har vågat.

Nä nu ska jag dricka mitt kaffe och läsa dagens tidning.

Tjipp och hoj!

Kommentarer
Postat av: Amanda

ja :D jag vet, alla mina systrar är underbara framför kameran, gåll ögonen öppna så kommer snart mina yngsta systrar upp :)

2009-12-17 @ 13:50:48
URL: http://dimalimsliv.blogg.se/
Postat av: Amanda

dom är däruppe nu :P fats inte närbilder, en det kommer :)

2009-12-17 @ 14:14:20
URL: http://dimalimsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0