Lite gnäll

Fick en inbjudan till Antonios 3 års dag. Tackade ja, men idag så sitter jag här och tänker.
Om jag knappt har råd att köpa julklappar till mina egna, hur ska jag då ha råd att köpa till honom.
Jag fick helt enkel tacka nej!

Två gånger har min bästa vän frågat om jag vill komma och baka peppakakor med dom. Båda gångerna har jag fått tacka nej pga att jag måste spara alla pengarna jag har på busskortet för jag ska kunna ta mig till sjukhus, Fk & såna saker.

Hade jag trollat så hade jag trollat fram mer pengar i månaden. Fan för att bli sjuk. Jävla skitreumatism!!!!
Hade jag inte fått lungsäcksinflammation dec -07 så hade det inte triggats igång. Kanske inte på länge iaf.

Tänk om man kunde vinna en liten slant på Postkodslotteriet ist för bara betala in.

Så nu har jag gnällt klart..haha

Något positivt i gnället är att jag ska bli bjuden på bio och mat på lördag =)

Kommentarer
Postat av: coolbettan

Du har en Award och utmaning att hämta hos mig!

Kram

2009-12-09 @ 11:27:58
URL: http://coolbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0