Tolle

Min dator har fått asmycket virus, trojanska hästar & worms.  Startade upp datorn för jag skulle kolla upp en adress sen kom där upp rutor om att jag hade 42 st av dessa blandade saker. Skulle göra en säkerhetskopia på mina kort, men inte ens gick det.

Fick en ny ruta att den försökte skicka ut min bank-grejor. Sen slockande den med ett meddelande om den visade samma sak igen när den startas om så skulle jag stänga av den annars så pajjades mjukvaran i datorn.

Jag grät floder kan jag tala om för jag inte kunde spara mina kort. Pratade med pappa som ringde upp en man som skulle fixa den till mig =)

Var inne hos Ingela nu i kväll och berättade vad som hänt och hon sa att jag kunde låna hennes dator om jag ville.
Fast där var ingen mus, men det har jag själv.

Hon följde med in och kopplade den. Jag gick ut och hämtade min mus. Tror du den fungerade? ICKE!!!

Fick dock låna en utav Petra. Cyklade bort till henne. Vi satt och snackade ett tag sen gick vi in till Camilla.
Henne barnbarn var där. 11 månader. Mys!
Drack kaffe och sen tackade jag för mig och cyklade hem.

Satte i musen, vad tror ni händer då? Nä då fick jag inte igång tangetbordet. Sprang ut och hämtade mitt som inte heller fungerade. Hahahaha!
Ingela & Tim kom in och skulle hjälpa mig. Tim trycker på en knapp bak på datorn sen fungerade mitt tangetbord!
Då kommer det upp att jag ska skriva in produktnycklen. Oh my!

Kollar på helt fel. Messar Petra som ringer upp. Då slutar tangetbordet och fungera igen. Ringer in till Ingela och hämtar tillbaka tangentbordet som tillhör datorn. 

Får fortfarande inte igång det för man måste ha en dosa till det och det har jag ej fått med mig!

När jag ska skriva in koden som Petra talat om vart den stod, då fungerar inte mitt igen. SUCK!
Prova trycka på knappen och vips så fungerade det!

Kommer in på nätet och datorn var uppdaterad från artonhundrafrösihjäl =)
Fixade det och uppdaterade och grejor. 
NU ÄR JAG NÖJD!!!
Nu kan jag kommunicera med mina vänner igen hela helgen =)

Ska hoppa i säng nu. Kram 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0