Utmaning IGEN!

Blev utmanad av Erika, igen.

Man ska bertätta sju sanningar om sig själv. Here we go:

JAG HAR....

1) blivit påkörd av en bil och flygit 10 meter i luften.

2) kört genom Swedoors höga stängsel med passagerare. Skulle skämta med dom och upptäckte alldeles för sent att där var rullgrus. Passagerna får panik, jag blir hulken och får bort stänget själv. Kan säga att bilen var totalt repig. Inte en millimeter var hel.Kan också tala om att bilen var lånad.

3) kan vika min tunga 3 gånger.

4) slagit ner min bästa kompis. (hon förtjänade det) Ska berätta den historien en annan gång.

5) suttit i "fyllecell" 2 gånger.

6) varit nära på att drunkna när jag var liten. Men min systers klasskamrat ,Christian, räddade mig

7) varit med på tv. Gyllene Tider splade på en båt i Halmstad. Per var dock inte med.

Jag utmanar:

Bettan
Spider
Tess
Wilma
Vicky

Är det någon annan utav Er som läser min blogg, som känner sig manad att berätta 7 sanningar om Er, varsågod!
Bara skoj ju! Give me!

Sabina, nu har du något att skriva!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: spiderchick

jag har redan gjort den här! =) tack ändå

2009-02-09 @ 21:55:55
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Bettan

Shit pomfitt!

Ok, jag antar utmaningen!

Tar den imorgon, vart för skakig i knäna nu av utmaningen:)

2009-02-09 @ 21:57:55
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Cattie<3

Den bilfärden gick inte av för hackor!!!

Vi skrattade så vi grät... inget jag vill göra om men det var asroligt..

puss

2009-02-09 @ 23:05:57
URL: http://skogsbarnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Spider: Ok



Bettan:BRA!!! Vad glad jag blir.



Cattie: Ja fy fanlol

2009-02-09 @ 23:39:41
Postat av: Linn

hahahaha.. Men alla fick inte panik. Anna fick och började springa ut på åkern för att komma där ifrån hahahaha.. Jag skrattade så att jag höll på att kissa på mej

2009-02-10 @ 02:55:11
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Linn: När det väl hände så blev vi ju alla rädda. Lr ni kanske inte fattade det?

Men Ni trodde iaf att jag skulle döda er, så lite rädda måste ni ha varit, om ni ens tänker den tanken.E man rädd så grips man av panik. Men Anna blev ju stirrig ofta, haha!

Men det är ett minne för livet iaf.Hela den kvällen, lol

2009-02-10 @ 16:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0