Utmaning

 Bettan  har utamanat mig.

Vilken mat äter du ofta?
Till frukost så brukar det bli yoghurt med flingor. Ibland havegrynsgröt med sylt och mjölk.Ibland äpple på.
Sen är jag typ sådär tokdålig på att laga mat. Det är sååå tråkigt att laga till mig själv.
Men lax och ris är goodie.

När du är på kalas, är du personen som sitter eller hjälper
du till att duka av?
Jag är den som hjälper till. Oftast.
När jag är ute och käkar, så kan jag tom gå och lämna tallriken så dom ska slippa springa så mycket. Speciellt på ställen där jag känner personalen.

Var sitter du helst när du bloggar?
Oftast så sitter jag vid databordet, men det händer även att jag sitter i soffan.

Köper du ofta Triss?
Jag har slutat köpa sen min kompis "hittade" 300st, som skrapades och allt där var 25 kr, 50 kr, 75 kr och 100 kr.
Vinsterna kommer ju aldrig ner till Skåne ändå. Kolla på på postkodslotteriet. Munka-Ljungby vinner ALDRIG!!!

Vilken stad eller land har varit din bästa semester?

Det var när jag och 3 st kompisar lånade mitt ex:s mamma hus nere i Monda. En liten urgullig by utanför Marbella.
Vi gjorde typ ALLT som vi kommit överrens om att INTE göra. Men fy fan så skoj vi hade. Vi hyrde världes minsta bil med. Det var en syn måste jag säga.

Vilken TV-kanal tittar du mest på?
Tror att det är  5:an. Men även dom andra kanalerna. Beror på vad där finns på tv:n.

Reglerna för utmaningen: Välj ut 4 stycken som du vill ska svara och utmana dom på deras bloggar. Be dom kolla in din och låt sedan personen som utmanade dig få veta när du svarat på frågorna/utmaningen!

Jag utmanar:
 
Tess, Wilma Erika  och Cattie 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0