Så jävla starkt

Fy bubblarnas så bra minnesstunden var.
Vilka tal som hölls!
Jag blev tokrörd och ja, jag  grät. Som fan! Det bara kom!
Värst var nog när hans dotter höll sitt tal eller när hans bror sjöng hans favoritsång "Smile" .

Så mycket skit som han har fått under hans vuxna tid. Som någon sa: "Att man är inte skyldig förrän motsatsen visas"
och Michael blev ju aldrig dömd för något utav dom saker som folk anklagade honom för.

Nu är han är död, då skickas det fula jävla sms, mail om honom. Hur fan kan folk sjunga så jävla lågt?
Hur kan folk tycka att det är roligt överhuvudtaget? Har folk inget dåligt samvete?
Tänk vad fan han gjort under tiden han levde!

Idioter!!!!

Nu ska jag kolla vidare på dokumentären om honom!

Hej svejs!


Kommentarer
Postat av: Micke

Är inne o kollar o önskar en go dag.

Kram Micke

2009-07-08 @ 10:14:02
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Sofi

Jag känner mer att så många tyckt illa och snackat bajs om honom sen pedofilanmälningarna kom, sen nu när han är död är han så toppen och bra på alla sätt och vis igen. Det är sorgligt!

2009-07-08 @ 14:26:26
Postat av: Anonym

Sofi: Det är så sant. Dom talen som hölls igår, precis som dom sa, dom borde han fått höra när han levde.

Tycker det är synd att en så pass stor person har blivit så skitsnackad o nertryckt. D finns verkligen personen i denna värld som är käpprätt åt helvete dumma i huvudet!!

2009-07-08 @ 17:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0