Måndag hela dagen!

Idag har den härninga Anneli städat lite grand, varit ute och promenixat i 45 min med Cattie som sällskap i telefonen.

Sen har hon även varit och solat, ångbastat, plaskat i varmvattenbassängen och bastat i den vanliga bastun tillsammans med sin mamma!
Hunnit med en snabb visit i affären och nu väntar middag och tv.

Känns som jag levt lite i en bubbla den senaste veckan, men nu känns det som jag kommit ur den där bubblan och ska inte tillbaka i den. Gillar inte det där flummiga stilen i knoppen! USCH!!!

Imorgon ska denna donnan nog åka hem till Munka en sväng. Återbesök hos min läkare. Har inte blivit mycket friskare, men nu får hon allt laga mig *ler*

Nu tyar jag icke mer!
Tjoflax!


Kommentarer
Postat av: Tess

Ja d får du allt göra. KOmma hem och få lite frisk munka luft i lungorna. D hjälper säkert

2009-03-16 @ 22:01:31
URL: http://matheha.blogg.se/
Postat av: Anneli

Ja,jag får nog göra det=) Kafferep en sväng kanske?

2009-03-16 @ 22:22:39
Postat av: Sabina

Hoppas du blir bättre låter inget skoj att du har så ont hela tiden.. har du tradit nån gång så vet du att d bara e att bränna av ett sms..=) kramar..=)

2009-03-16 @ 22:32:07
URL: http://ansaha.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sabina: Nä,men d går nog snart över igen=) Hoppet är ju det sista som lämnar en=) Du får oxå bränna av ett,om o när du vill.

Kramisar tbx

2009-03-16 @ 22:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0