Måndag

Pappa och jag åkte och hämtade mamma där hon var och sen åkte vi vidare till Väla.
Var där förra veckan och köpte en sladd som jag skulle ha mellan tv:n och datan för att kunna kolla på filmerna direkt i tv:n istället för på den lilla dataskärmen.
Givetvis så var den fel, så den lämnade vi tillbaka och tyvärr fanns där ingen sladd som passade eftersom min tv är från artonhundrafrösihjäl.

Vi gick in till Ikea där jag tänkte jag skulle köpa nya tallrikar för mina presentkort.
Kan ju tala om att det blev inte som jag tänkte.
Köpte överkast, kökslampa, en hylla och två fotoramar istället. Men det var ju saker som jag velat ha länge som inte blivit av att jag köpt.
Köpen blev 1199 kr och jag hade presentkort på 1200 kr. Ganska exakt blev det =)

Körde vidare till City Gross och sen bar det av till uncel Jan och familjen.
Lotte är ju så himla duktig på att baka så vi fick en underbart god fika.
På vägen tillbaka hem så åkte vi inom farmors boende och fixade lite saker och sen kollade vi på hur hennes gamla lägenhet blivit. Köparen har renoverat den. Jättefin, verkligen!

Kvällen har mest varit slapperi i soffan och vid tv:n. Har blivit förkyld igen och min hosta vill verkligen INTE släppa.
Får se hur det blir i morgon om jag fixar en tid på VC och åker hem en runda.
Återstår att se!

Nu ska jag slänga mig i bingen. Blev inte många timmars sömn i natt.

Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0