Onsdag

Vaknade kl 06 idag med, men somnade om igen. Vaknade med en olustig känsla i magen.
Skickade mess till Cattie och frågade vad hon skulle hitta på idag. Hon och Sessan skulle ner till stan. Bestämde vi skulle ses och 20 min senare satt jag på bussen. Kan ju berätta att jag är toksnabb på att fixa. Låg nämligen i sängen när vi messade. Hann med allt förutom äta frulle.

Vi gick en sväng på stan. Jag kollade nya brillor. Hittade ett par som var tokfina, men jag tyckte att dom hade lite skumma regler, så jag ska avboka tiden igen för synundersökning. Åker in till Helsingborg i stället där jag brukar köpa.
Jag och Sessan åt lite fast food.
Hon är så jädrans go.
Hon blir verkligen jätteglad när hon träffar mig, men hon är så blyg och våga inte riktigt släppa loss.
Fast efter en liten sång/dans  a´la Anneli så lossnade det och hon dansade med mig i affären =)

Var och köpte fika, promenerade hemåt och hämtade William på skolan. Kikade in i klassrummet, William tittade upp, blev generad och satte sig igen. Han är för söt.
Han blir också så himla blyg, men samtidigt så vill han visa sig.

Fikade när vi kom hem till dom & Allan kom också hem.
Sen spelade vi Wii. Hur jädrans kul som helst. Blev ej så länge, men vill gärna göra det igen nån gång.

Vanessa hade haft febertopp i natt och när vi varit hemma ett tag så börjar hon blir varm igen.
Efter en stund så var hon blossande röd om kinderna och tokvarm. Stackars liten!
Jag njöt i fulla drag eftersom hon låg i min famn och gosade.
MYSIGT!!!
Hon fick en tablett, vilade med pappa och sen piggnade hon till lite.

Hon skulle visa mig hur dom dansar i den dansgruppen hon går på. Så jävla söt!
Varje gång hon skulle visa något så kallade hon; Pappa, titta här!
Till slut frågade jag om inte mamma fick titta, men det var ju klart hon fick.

William såg jag inte så mycket av, för när jag och Cattie gick till affären så försvann han ut.

Nu ska jag titta på mina "pensio-program"

Tack för ytterligare en kanon dag, Cattie!
Tack Allan och barnen med så klart! Ni var ju också med!

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0