25 Maj

Sov inte så bra inatt. Hade massa myrkrypningar i benen. Tokjobbigt!
Massa skumma drömmar. Kommer bara ihåg en och den var så sjuk så jag kan inte ens skriva den här.

Snicksnackade lite med Sara & Tess.

Bråkade med Glocalnet de lux. Jag blev så vansinnig så jag tappade humöret helt och bara skrek på tjejen (nr2)
Jag tycker som så här: Om den där tjejen ( dubbelnollan) som svarade på mitt mail, om hon skriver att hon ska fixa så att Tre ej tar över mitt abonnemang på hemtelen och sen så blir det så ändå att Tre tar det. Vem fel är det då? Tre eller Glocalnet?
Hon(nr 3)  jag pratade med fick en jävla blåsning  och den tyckte jag hon var förtjänt av fast hon var trevlig..haha..
Pratade senare med en annan (nr4) då jag lugnat ner mig.
Under tiden pratar jag med min pappa som har samma problem och då har han fått nytt nummer. Inga problem.
När hon (nr4) från Glocalnet (har pratat med 4 olika idag) ringer tillbaka så säger jag att men om jag tar ett nytt nummer då så borde det ju fixa sig. Det gick inte eftersom jag hade bredbandet kvar på det andra numret.
Så nu får jag vänta til den 9 juni tidigast innan jag får hemtele igen. Går det inte då så är det inte igång förrän den 20 juni och det kan hända att bredbandet också försvinner.
Roligt att sitta här utan att kunna ha någon kontakt med omvärlden typ!

Hämtade Malousan på fritids. Snabbt gick vi till posten, vidare till apoteket, affären och sen hem till killarna.
Malou va helt slut när vi kom hem för jag stressade som en gnu för jag skulle hinna ringa dom samtalen som jag var tvungen att ta tag i.
Jag hann och nu är en del fixade! Ska fixa några till imorgon. Tur jag får låna luren hemma hos min bror i alla fall. Hade blivit tokdyrt att bara ringa från mobilen.

Jag och kidsen åkte till Hembygsparken och kollade på djuren och så bjöd faster sina pluttar på glass.
Massa söta getbebisar var där. Tokgulliga!
Sen åkte vi linbana. Skitkul! Malou och jag åkte tillsammans =)
Vidare ner till stationen där vi mötte upp mamma Annika som varit i Skottland med tjejgänget.
När vi var på väg hem så svängde vi inom, harkel host, Macke Donkan.
Där träffade jag min gamla arbetskamrat, Lotte, och vi blev tokglada att ses. Det var ju ett bra tag sen kan man säga.

I Munka igen så följde jag med dom hem igen. Kolla lite tv, hjälpte Oscar med läxan och kollade på dom psykade ödlorna som hade frispel. Den ena iaf.
Gick hem vid 21-tiden.

Sitter jag och glor och äter popcorn.
Är så himla snäll och bjullar på Wilma & Sassa, men dom svarade min själv inte mig så jag eder (äter) dom själv.

Nä nu driter jag i detta och hoppar i duschen sen blir det bingen och boken.

Puss & tjoflax


Kommentarer
Postat av: Bettan

Dessa telefonbolag, suck, jag blir galen!

Jag hade gärna kommit och käkat popcorn!

Kram

2009-05-26 @ 06:13:27
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Wilma

Fasen, jag tvärdäcka ju innan jag hann smaka, förlåt!

2009-05-26 @ 17:21:02
Postat av: Micke

Ha en skön kväll.

Kram

2009-05-26 @ 21:06:49
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Anneli

Bettan: Jag har ju sagt du får komma när du vill. Då ska jag skämma bort dig. D hade du behövt ist för passa upp...

Ja, jag var verkligen tokarg, men d hjälper ju itne att vara arg. Jag får ju inte tbx min tele tidigare för det.



Va rädd om dig//Kram

2009-05-26 @ 23:06:07
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: Anneli

Wilma: En annan gång ;-)



Micke: Detsamma. Jädrans väder idag bara. Först tokvarmt & kvavt, sen tokregn.

2009-05-26 @ 23:06:54
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0