Förste Maj-besök

Var uppe redan innan klockan åtta och åt frukost.
Gick dock och la mig efter ett tag igen. Hade djävulska kramper i magen. Som tur avtog dom efter en timme, typ.
Somnade till slut igen.

Till middag fick vi som jag skrev igår: laxfilé, nypotatis,sås & grönsaker. HELT UNDERBAR var laxen. Den bara smälte i munnen.
Desserten var vaniljglass och varm hallonsås som också var riktigt smaskigt.

Efter middagen gick jag ut och satte mig i solen och väntade på att Tobbe skulle komma. Det var som jag trodde; han hade kört vilse, haha!!
Fick en present utav honom när han kom. Så himla snällt! På paketet hade han satt en påsklilja. Sötis där!
Fick en bok: Paulúns frågor & svar. Den handlar om kost, träning och hälsa. Intressant! Ska börja läsa ikväll =)

Har haft en suverän eftermiddag med honom. Vi har fikat, promenerat, solat och bara pratat om en massa saker. Helt underbart!!!
Sen fick jag massage i 50 min utav honom. Rygg, nacke, huvudet, ansiktet och till slut vaderna. Så jävla skönt!
Han är riktigt duktigt! TACK VÄNNEN!!!
Kändes som om jag träffade en "ny" Tobias. Väldigt avslappnad. Jag blev själv helt avslappnad i hans sällskap.

Nu ligger jag och softa i min säng efter att ha ätit kvällsmat: landgång.
Sådär härligt såsig är man efter en god mat & massage.

Nu lite kort från den underbara dagen!

Kolla vilken skillnad det är på  omgivningen när jag kom och hur allt slagit ut på fotona nedan.
Inte konstigt man trivs som fisken i vattnet här och abslolut INTE vill åka hem för femöre!!!!
























Kommentarer
Postat av: Micke

Tack.

Vackra bilder.

Kram

2009-05-01 @ 17:22:48
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: MOSTER

ja där är vackert nu,du Li tvärs över gatan där är väl som man kan hyra , har för mig det ,

vem är killen

2009-05-01 @ 18:36:32
Postat av: Anonym

Min lille söta Tobbe jag saknar dej,dej också Anneli men han är så fin,det har vist blivit skilnad på korten ,så mycket det har slagit ut sen vi var där sist.Man träffar honom aldrig nu mer,det var därför jag skrev så kram.

2009-05-01 @ 19:24:40
Postat av: Anneli

Moster: det är Tobias, min bästa killkompis

Jo det kan man nog.



Mamma: Haha...Han ska till sin mamma imrg till söndag. Sen kommer du nog träffa hon mer sen,då dom ska flytta t Lund t hösten.

2009-05-01 @ 20:04:44
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tyvärr har jag stavat fel till skillnad,men det kan ju hända alla.kram

2009-05-02 @ 09:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0