Det är en tidig jul

Idag har det varit en liten ministart av julen..lite lite.

Hade precis varit ute och hämtat den sista tvätten, borstat gaddarna och skulle krypa ner i bingen. Kollade min mobil först och där var ett sms från Sara.
Hon skulle gå och ta en snabb rök och hade lite mat över. Om jag ville ha i så fall skulle jag svara.
Man tackar inte nej till middag.
Skickade tillbaka och gick bort.
Var även inne och kollade hennes mysiga julhem och sa hej till killarna.

Fick maten och gick hem.
LITE MAT????? Jo men visst, här var ju mat för minst 3 dagar.
Var tvungen att smaka lite. Det var pasta med grogonzolasås och bacon. Riktigt gott var det. Mmmm, mumma. Tack sweety!

Nu går jag och bäddar ner mig.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0