=)

Först och främst så kan jag berättat att jag INTE hade diabetes som läkaren på akuten sa. Happy =)
Sen så skickar min läkare mig till öron näsa hals eftersom jag har vätska i bihålorna och haft sen förra året.
Fattar inte varför dom icke gjorde något då. Hmm!

Sen så pratade jag med hyresgästföreningen. Dom kan ej göra något ang värmen eftersom den ligger på 20 grader.
Frågade hur många grader det skulle vara i en tvättstuga och det visste hon inte utan bad mig ringa miljökontoret.
Även där var Benny, hyresvärden, känd. Det var inget positivt kan jag tala om.

Efter nyår så ska dom göra en undersökning som innefattar hyresfastigheter och dess värd. Så dom ska komma hit och kolla in vår tvättstuga och lite annat. Hon har antecknat och jag mår bra =)

Tror faktiskt jag ska ta mig en lite promenad i solskenet. Har jag tur kanske jag möter Victor på vägen!

Kram


Kommentarer
Postat av: Matilda

Ja jag vet inte vad jag ska säga om sjukvården idag ,,,jag säger bara det att det är för jäkligt att det ska ta sådan lång tid för att få hjälpen

man måste vara förbaskat stark för klara av att vänta så länge, något som jag själv lärt mig ,att man ska inte ge sig ,det är vi som vet om vi mår skitdåligt inte dr därför måste man säga ,,ni måste hjälpa mig jag orkar inte längre,,och då först förstår dom,,,var rädd om er ,vi har bara ett liv

2009-11-17 @ 23:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0