Saturday

Här har inte hänt så mycket från denna fronten.
Ligger fortfarande nerbäddad i min säng.
Hade jag inte mått så dåligt som jag gör så hade jag absolut inte varit sängliggandes.
Så fort jag rör mig så andas jag som en 80-årig KOL-sjuk. Nästan i alla fall. Jobbigt är det. Man ska i och för sig röra på sig, men det fixar inte jag.
Hostan är bättre idag!

Ingela & Isaac kom in en runda innan idag. Isaac stannade kvar här hos mig när vår "käre" hyresvärd skulle kolla en sak hos dom. Vi hade riktigt trevligt.
En kopp kaffe hann vi också med. Alltså Ingela & jag.

Pappa kom och hälsade på sjuklingen idag när han var ute och körde en sväng. Han hade handlat med sig aftonbladet & en påse bilar. Jag blev helt paff! Gulligt utav honom!
Farsdag middag blir framflyttad tills jag mår bättre.

Sara & Kungen kom förbi på en snabb kopp kaffe. Sara hade bakat både igår och idag så jag fick provsmaka hennes bakverk. Kan inte annat än säga att dom var gudomligt goda.

Ikväll blir det fest för min del. Det ska inhandlas mat från pizzerian och det ska ätas från soffan. Ibland får man festa till det även om man är sjuker.

Pratade med min kära vän Sofi innan och hennes son, Nelson, hade varit i Malmö och tävlat i taekwondo. Han vann guld i sin klass. Han vann första och andra matchen och i tredje så bröt killen han mötte efter första ronden. Sen vann han cupens bästa fighter med. Nelle är 9 år!!! Snacka om att han kommer att gå långt. Han tränare han sagt : SM nästa!

Ha en trevlig kväll!

Kram

Kommentarer
Postat av: Sofi

Du är väl för söt!! :o)

Jag tror med jag ska kalasa till på en kebabrulle!:P

2009-11-07 @ 19:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0