Blandat

Igår kväll så passade jag finaste Antonio. Han är bara för go. När vi satt och åt landgång, som Sara gjort, så frågade han mig : Anneli, vill du passa mig? Och då hade Sara redan gått..haha..
När vi kollade på Idol så i reklampausen så sjöng dom något så jag sjöng med då säger han: Anneli, du sjunger bra.

Sen gick han igång när dom i Idol sjöng. Han sjöng Pippi Långstrump i rock variant.
Han är så go den lille plutten.

När George kom så gick jag hem. Jag har febertoppar så det hette duga.
Hade kryp i benen och värk som tusans både i ben och rygg. Har sovit halvbra i natt.

Försökte få tag i värktabletter idag när jag vaknade, då jag gett bort alla mina för jag använder inte dom. Fick dock inget napp.
Fick låna Ingelas bil och körde in till akuten då det blev väldigt jobbigt. Tänkte att där får jag ju tabletter.
Kom in efter ca 30 min.
Fick en grundlig undersökning med EKG, kollade trycket och tog prover för infektion och lite till.
Efter det fick jag vänta i 1h och 40 min innan läkaren kom.

Passade på att fråga honom varför man han vätska i lungan, men det visste han inte.
Precis när jag skulle gå så fick jag mina värktabletter så ville hon kolla sockret i blodet.

Läkaren kommer inte igen och säger att det är för högt och att jag har diabetes. Han skulle skicka papper till min husläkare och sen skulle jag ta prov på fastande.
Sen gick han.
Klart som fan man blir ledsen. Jag tänkte att nu får det fan vara bra. Nu räcker det med sjukdomar.

Som tur var så sa både mamma, pappa & Sara att det kan bara vara tillfälligt. Så nu hoppas jag att det bara är tillfälligt.
Får se vad som händer när jag ska till Vc. Tills dess så ska jag ignorera vad han sa.

Nu ska jag gå hem till Sara & Antonio och äta middag, kolla tv och ha mys.

Ha en bra lördag.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0