Jag är...

.. så in i nordens trött.

Tvingade precis mig själv att dammsuga eftersom det var ett tag sedan. Efter att ha dammsugat köket och toaletten så var jag helt slut, men dammsugade klart lägenheten. Att torka golvet finns inte förtillfället.

Jag inte har lust och ork till något. Det är skitjobbigt!

Önskar ibland att någon skulle komma hit och hjälpa mig. Jag får fortsätta drömma angående det!

Jag orkar fan inte med att vara sjuk! Jag vill vara frisk i min kropp! Jag undrar vem fan som uppfann reumatisk värk och jag skulle gärna vilja ta ett snack med den som bestämt att just jag skulle bli sjuk!

Jag är trött på att folk ska säga: Men du ser ju så pigg ut!
Ja men det är på utsidan. På insidan så känns det som om jag vore hundra år!

Sen dessa idioter som inte kan inse att man faktiskt är sjuk och det är inte så lite heller.
Dom borde få prova på att leva med denna sjukdomen så dom inser hur man har det!

Jag är totalt färdig!
Jag måste fixa i mina garderober. Ut med sommaren och in med höst & vintersakerna.

Som Ni vet så har jag en hyresvärd som är helt tappad. Han har sagt att han ska bygga ett lite förråd så jag kan få  lite mer utrymme. Men som vanligt är det bara snack.

Istället får jag springa in och ut i förrådet som ligger på innegården och lämna och hämta. Ett jäkla gidande.

Nä, jag är INTE deprimerad. Jag har bara en bajsdag!

GE MIG ENERGI =)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0