Kommentarer

När jag går tillbaka ända från start och sen framåt så var det skitmånga som kommenterade.
Nu däremot knappt någon som kommenterar.

Klart att folk inte ska känna sig tvingade att kommentera, men ibland så kan man ju tvinga sig själv att göra det..haha

Jag ska erkänna att jag struntat i att kommenterar i vissa eftersom inte dom kommenterar alls. Fast jag är fan rätt duktigt ibland trots allt *klappar mig själv på axlen* Hahahaha.....

Så vad är summan av kardemumman: Kommentera mera =)

Detta inlägg har också ett inslag av ironi. Vissa förstår inte ironin ibland.


Kommentarer
Postat av: Anonym

förstår att du söker uppmärksamhet....Okey då!!!!

2009-10-16 @ 10:37:09
Postat av: Sofi

Oj vad jobbigt det måste vara att inte kunna sköta sig eget liv, händer det så lite i ditt eget?

Syftar på kommentaren innan då. Suck pust och stön. Att man inte ser hur pateiskt man är.

2009-10-16 @ 15:11:21
Postat av: Linn

Jajajajajaja, jag vet att du menar bla mej. Men jag kommenterar faktiskt när jag tycker det finns något att kommentera. Så det så! ;P

2009-10-16 @ 19:46:20
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/
Postat av: Anneli

Nä Linn det var inte bla dig..Lr jo d va d nog nu när jag tänker efter..haha

2009-10-16 @ 20:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0