Bastubad mm

Nu ska ni får höra. Jag och tva andra går upp och ska utnyttja erbjudandet vi fått om att få testa på dom olika bastubaden dom har på Balnea.
Sagt och gjort, vi går dit. Tycker helt klart att det är lite pinsamt  då alla är nakna. Man får ett lakan du kan ha om sig om du inte vill visa hela härligheten. Här är då både män och kvinns tillsammans. Hade det bara varit kvinnor hade det varit skitsamma, men så var det inte här.

Jag går in i första bastun där en kvinna ligger totalt neck. Okej det kan jag ta! Tar ett steg till och där ligger en karl helt neck.
Det är ju inte så att jag aldrig sett en naken karl. Det har jag ju klart gjort. Saken är den att man vet fan inte vart man ska titta.
Ut igen då vi inte var intresserad av den bastun. Jag sitter ju knappast där själv!

Vi provar det japanska badet. Här kommer ju det pinsammaste då man måste ta av sig lakanet och visa upp sig totalt nude.
Man får helt enkel koppla bort att man är naken.
Det gick ju okej. Vi blev inte anstastade, som tur var!

Vi går upp på våning två där dom har en finska bastu och bubbelpool. Tar bastun först. Går in och klart så ligger där en hyfsad snygg karl. Den här hyfsat snygga karlen reser sig upp och visar upp hela härligheten. Jag visste fan inte var jag skulle titta, vilket jag sa till dom andra.

Ja sen var vi ute där nudistbadet är och svanlkade oss efter denna syn. Nä, jag bara skoja, efter bastun så klart.
Gick in och skulle bubbla. I bubblet ligger en en giganstisk man med kroppen ner mot bubblorna precis som om han gjorde lite skönt för sig själv. Han glodde så han höll på att dö när dessa tre pinglorna kommer ner utan en tråd på kroppen.
Efter ett tag när han antligen var klar med den han sysslade med så vänder sig denna GIGANTISKA karl om, sätter sig som om han äger bubbelpoolen, flyter upp med sitt organ mellan hans gigantiska lår. Kan säga att där tittade jag INTE. Även om jag gjort så hade jag nog inte sett något!

Kan säga att vi gick upp snabbt som satan och kvickare än kvickast. Så fort vi fick syn på honom och hans två andra gigantiska kompisar som var lika räliga så drog vi så långt bort vi bara kunde.

Vad ska man då säga som en sammanfattning av denna bastukväll? Jo att jag har sett stora snoppar och jag har sett STORA snoppar...Hahaha...Sen fanns det ju dom som inte hade några, typ!
Sen hade vi ju det underbart också som fick prova på allt detta.

Vi ska bada bastu på fredag och lördag med =)

Nä nu ska jag göra som dom flesta hoppa i loppelådan!
Det har varit en lång dag. Jag har blivit "uppraggad" 2 gånger idag..Inte illa pinkad av en Munka-Ljungby bor!!!
Men är man så grann som jag är det ju inte så konstligt..host host..

LAKO NOC


Kommentarer
Postat av: Thomp@

Man bastar precis likadant i tyskland och när man väl kommit över värsta chocken över all nakenhet så är det ingen big deal. Själv föredrar jag faktiskt naket och mixat eftersom då kan jag och min fru basta ihop och dessutom slippa svett-äckliga kläder. Eftersom alla är nakna så är ju ingen naken typ. Man är bara inte påklädd. Naken är man bara när andra har kläder...

2009-09-06 @ 09:59:45
Postat av: Anneli

Jag haller faktiskt med dig.- Det gar lattare nar man varit dar ett tag. Vi ser alla likadana ut och vi ar som vi ar!

2009-09-06 @ 11:13:43
Postat av: Piddor

Hahaha.. har inte sett... tittade inte... hahaha.. kram

2009-09-06 @ 11:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0