Glömde..

..berätta en sak.
I går när jag var ute med Zack och han träffade dom två jättefula hundarna varav hanen skällde på honom, så kom där en tjej med en tvillingvagn.
Tänkte inte så mycket på det så utan fortsatte valla Zack.
Efter en stund så skulle vi gå till Apoteket och då kommer tjejen med tvillingvagnen igen.
Jag tyckte jag kände igen henne, men var ej säker. Jag stannade när hon gått förbi mig och var bara tvungen att kolla om det var samma person som jag trodde det var så jag sa: - Linda?
- Ja , svarade hon!
Det var min gamla klasskamrat sen mellan & högstadiet. Vi umgick jättemycket!

Har ej träffat henne på jättemånga år. Riktigt skoj var det. Hon bor bara en bit från mig med sin sambo och deras två barn.
Jag som försökt hitta henne hur länge som helst så hittar jag henne i Munka. Skitskoj!

Sen så är min bästaste Cattie med bebis, som jag berättat innan. Nu är hon i vecka 18 och i dag fick dom reda på att det är en liten tjej i magen! LYCKA!!!!


Här är hon i v.16

Så nu har jag berättat det som jag hade glömt att förtella!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ha, ha, vad lustigt. Idag när jag var ute o gick en runda i skogen, träffade jag också Linda. Har inte sett henne på flera år, men hon var sig lik. :)

2010-04-29 @ 16:01:33
Postat av: Anneli

JAg kände knappt igen henne. Hon hade förändrats. Hon var lite mulligare förr och hade längre hår.

2010-04-29 @ 21:28:14
Postat av: Cattie

Usch så sliten jag ser ut där=(

Puss

2010-04-30 @ 12:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0