Idag känns det som om jag vore bakis. Klo...

Idag känns det som om jag vore bakis. Klockan 8 fick jag gå in och ta mammas spikmatta, ta tabletter och göra en lite gymnastik för jag hade så ont i min vänstra sida av axel, nacke och sen hela ryggraden. Ligger på spikmattan nu igen. Har inte ens gått upp. Jag hatar verkligen min jävla förbannade sjukdom. Inatt så vaknade jag att brandlarmet gick. Jag var helt säker på att det brann här. Mamma, pappa och Theo sov som stockar och hörde ej. Efter en stund, som kändes som evigheter, vaknade pappa och gick upp. Batterierna var slut därför tjöt det så. Herre du milde jisses Amalia vad det tjöt. Jag somnade dock rätt snabbt igen :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0