Måndag

Min kära granne, Lina med familj har nu lämnat Munka för 1 veckas semester på Öland. Gottegrisar!
Nu är det min tur att ta hand om hennes lys, så som hon gjorde när jag rymde på min semester =)
Katten ska matas, men det ska inte bli några problem.

Själv sitter jag och väntar på att klockan ska gå så jag kan cykla ner till VC.
Lina och min moster har pucshat mig så nu ska jag slå näven i bordet, kanske inte bokstavligen, för nu måste jag få hjälp och behandling.
Får hoppas på tur, för jag orkar inte med denna förbannade värken snart.
Jag får spunk.
Dom senaste dagarna har äckel Ulrik varit på besök med, flera gånger om dagen.
Kan eventuellt beror på beskedet jag fick för 1,5-2 veckor sen som gör mig nervös och lite rädd med för vad som komma skall.
Är ingen läkare som jag känner som jag ska till och det jag ska göra är läbbigt =(
Men det blir ju bra i slutänden förhoppningsvis =)
Detta ger mig magkatarr deluxe!!!!

Funderar på om jag ska åka till stranden efter att jag varit på VC, eller ska jag ta en annan tripp kanske.
Hmm...funderar på den ett tag.

Tjillevipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0