Tisdag

Var hos läkaren och blev sjukskriven i 2 veckor pga mitt värkskov.
Var på jobbet och berätta. Hennes dotter var där och hjälpte hennes så det är skönt att veta att hon har hjälp.

Var hos sjukgymnasten nu i eftermiddags. Jag cyklade knapp 2 km på 12 minuter..haha.. Jag fick stanna flera gånger för det gjorde så ont i mina knä. Kan tala om att hastigheten när jag cyklade var INTE hög.
Tog det mycket lugnt på träningen men körde 2*12  på 3 maskiner, men jisses som jag fick kämpa.

Hoppas att skovet går över snabbt. Har så dåligt minne och det var länge sen jag hade ett sånt här skov, så jag minns icke.

Har varit hos Lina och druckit kaffe. Tog med in så jag bjöd på bönerna och hon på vattnet =)
Hon bjuder på middag nu ikväll, pasta och köttfärs. Pastan bjuder jag på.
Man får dela lika ju.

Nu tyar jag icke mer, men ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0