Torsdag

Är nu hemma igen. Det blev inte en lång visit, men jag har haft jättemysigt och massa trevligt!

Idag storstädare Maria och jag cyklade ner till stan en sväng =)
Mötte henne på vägen hem så jag följde med in på skolan en runda.
Theo såg oss när vi kom gående och sprang och skrek på Zoe samtidigt.
Hon skulle med hem och lek.

Cyklade dock hem i förväg.
När dom kom hem så fick jag agera lektant =)
Det blev kurragömma, sen skulle vi leka pjätt, dansade lite och sen fick dom leka för sig själva.

Tog bussen till centralen vid fem tiden och tåget stod inne när jag kom. Perfekt!
Fick byta i Helsingborg bara sen stod bussen inne i Ängelholm. Kan det bli smidigare liksom =)

Imorgon ska jag ner till tant doktorn för att ta ett halsprov igen. Nu är jag helt säker på att det är INTE biverkningar från medicinen jag börjat ta utan där är baskelusker. YUCKY!!!
Trött är jag också och febrig, men en redig kvinna reder sig själv..hahaha

Igår köpte jag trisslottor och vann. Tog 2 nya och vann igen. Får se imorgon om jag har samma tur =)

Var inom bibblan och lämne en bok och hämta en ny. Mannen som jobbade där bjöd på äpplen (som för övrigt var megagoda) och berättade att dom sålde ut gamal tidningar för 2kr/styck så jag köpte mig 5 st av Härliga Hund!

Jag väntar och väntar på min alldeles egna lilla Bliss, men Selma verkar inte vara sugen på att krysta ut dom =/
Lizette skrev att om dom kommer imorgon så blir datumet 101112 =) Lite skojsigt datum!

Nej om jag ska få tummen loss och packa upp mina saker.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0