Lördag

Ringde till mamma som en galning i morse för kanal 9 fungerade inte som i vanlig ordning och jag skulle se reprisen på Brother & Sisters.
När jag ringt i 2 minuter tills alla signaler tog slut, ringt upp igen och samtidigt på mobilen så svarade hon..hahaha.. Jag trodde ärligt att hon skulle jobba idag, men icke så någon sovmorgon blev det inte heller för henne eftersom henne yngsta och galna dotter terrade henne..mohahaha...

Hon skulle spela in det till mig, men jag pillade lite på boxern så fungerade alla kanalerna igen vilket jag fick ringa och förtella.
Mamma hade letat band som en galning och hon tänkte spela in det om i fall att boxern skulle flippa =)

Fick ett ryck och cyklade in till Ängelholm för att gå på Hälsomässan.
Underbart väder att cykla i. Det var tom så varmt när jag var på väg in att jag fick ta av mig jackan. Säkerligen inte så bra när det inte är så många grader ute, men då får jag ta det då.

Var med och tävlade om 1 års träningskort på Träningakadamin, fick 1 veckas gratis träning på Erikslund, tävlade om presentkort på 1000kr, fick handmassage med chokladmojsigojsi (luktade underbart), ryggmassage i 15 min, blev sminkad med ett superpuder som du kan använda till puder, rouge, ögonskugga & läppstift och så vann jag en träningströja från Fysio Teamet.
Jag provde olika tésorter som var bra från kroppen, aloe vera shot och Chi san.

Handmassage och ryggmassagen var helt underbara.
Fick erbjudande om ryggmassage på 3 gånger och det ska jag verkligen ta tag i nu.
Precis som Tobbe sa till mig sa Ann med, där är en hel del att arbeta med.
Jag har bara en kropp och den ska jag ha resten av mitt liv, så dags att tänka om.

Tränar gör jag redan, men dags att ta tag i det ordentligt nu.

Nåt som jag är så förbannat, jävla skitglad över är att jag mår så mycket bättre av Humira.
Nu när jag mår så mycket bättre så får jag mer energi och jag känner mig mycket gladare =)
Ska inte säga att värken är borta, för det är den definitivt inte, men den brkar inte lika mycket med mig som innan.

Det har varit en toppendag i alla fall och nu ska jag ta mig en dusch sen får det bli spikmattan lite.
Vet inte om det var massagen eller för jag har cyklat men vänstra skuldran bråkar med mig som bara den. Känns som om den är låst. Det går väl över så småning om.

Over ang Out!

Ha en fortsatt bra lördag.

Fridens Liljor =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0