Måndag, Alla Hjärtans Dag

Alla hjärtans dag idag, men det känns som vilken dag som helst.

När mamma & pappa stack upp och tränade innan idag så bäddade jag ner mig och sov i 3h..Gott var det.
Kroppen mår inte hallon i denna kylan. Känner det direkt och ovan på allt så har jag en förkylning som sitter som sten i näsan och hosta som inte vill ge med sig. 

Skulle egentligen varit på hundklubben idag, men jag ringde dit och frågade om jag fick gå den vid ett senare tillfälle när det blivit lite varmare då jag inte pallar stå ute i denna kylan med värk och mög.
Det gick bra som tur var =)

Så nu blickar vi framåt till våren och då kör vi på igen. Han ju bara vara där en gång och medlemsskapet är betalat.

Imorgon ska jag & Bliss åka hem. Mamma har fått för sig att jag kan lämna Bliss här då jag itne mr så bra, men jag lär inte mår bättre att vara utan henne.
Mamma & pappa är helt kära i henne och ska gulla hela tiden.

Zack & Bliss är jätteglada för varandra och ska Bliss ut ska Zack med och vice versa.
I förgår natt så låg Bliss i sin "korg" och Zack låg uppe hos mig. Bliss andandes konstigt och jag reagerade. Zack satte sig upp i sängen direkt, kollade mot Bliss och sen mig.
Innan idag så pussades dom...haha.. Så söta!  
Är så glad att det fungerar så bra mellan dom.

I veckan ska jag på date med Lina & Pernilla nån dag och sen med Veronica & Cattie.
Dock beror det på hur jag mår och hur Catte & Filippa mår. Vill icke bli smittad av deras virus!
Hoppas att vi alla mår bättre =)

På fredag har jag blivit bjuden på en lite vinkväll hos en gammal kompis och hennes vänner, sen är det planerat en tur till Harrys i Klippan.
Får se hur läget ligger till!

Nu tyar jag icke mer!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0