Klantarsle

Först i går kväll så skulle jag ta mitt glas som jag ställt på köksbordet. Vad fan jag sysslade har jag ingen susning om, men glaset gled ur näven och hamnade på golvet i tusen bitar, lite mindre kan det också ha varit.

Det var bara att börja plocka, få bort Blissan så hon inte skulle trampa och får skärvor i tassarna, dammsuga och torka golv ett x antal gånger för att sen dammsuga igen.

Förr kunde jag blir flygandes tokig när jag tappade något som gick sönder, men inte nu. Det finns liksom inget att bli arg över och det blir inte lagat igen för att jag blir arg, typ.

I morse så skulle jag dra upp parsiennen, men när jag vänt ryggen till så sa det : krash bom och krash igen.
Då har persiennen från artonhundrafrösihjäl trillat ur grejsimojsen som håller den fast och rakt ner på min ljusstake.

Tjena moss där gick flög den i golvet. Det blev inga tusen bitar denna gången. Jag kunde tom spara och fortsätta använda själva ljusmojset, men resten gick i slasken.

Andra gången för dagen var när vi kom till stranden och skulle gå ur bilen. Undrar egentligen hur fan jag tänkte eller jag tänkte nog inte det minsta nu när jag tänker efter.

När jag stänger dörren så har jag smalbenet i vägen för dörren. Helvete så ont det gjorde.
Förbenade Evelina tyckte det var skoj. Hon är sååå skadeglad.

Kan säga att den senaste tiden har jag gått in i dörrar, stolar typ allt möjligt så jag ser ut som en smurf på kroppen.

Det blir nog människa av mig med en vacker dag =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0